úterý 20. listopadu 2012

jenom na skok

Aojky , jsem tady jen nachvilku . Určitě jste si všimly že tady dlouho nic nepřibylo .
Je to způsobeno tím že mi chybí asi tak 2 věci a to : čas a chuť .
1. Skoro každej den píšem min. 1 ale i 2 písemky - nebojte dneska si nebudu stěžovat na krávy učitelky - co nám tam dávaj samí nesrozumitelný a těžký otázky :D
2. Občas mě napadne něco konkrétního co bych mohla napsat, ale když přijdu domů se mi pak nechce - jsem buď unavená a nebo mi to přijde nezajímavý , nudný .. a nechce se mi to rozepisovat ...

Trochu mě mrzí, že si nestíhám ani číst příspěvky ostatních blogerek které sleduju přes eeh tuším že se tomu říka GFC ?? .. nevim prostě přes google.

Už asi zase půjdu , nebudu vám slibovat kdy se zase ozvu .. jelikož nevím kdy mě to zase chytne a já budu chtít něco napsat .. no možná o víkendu ... ale to vážně neslibuji ... zatím se mějte BYE BYE :)

Žádné komentáře:

Okomentovat