středa 27. března 2013

Sale, Sale, Sale 4


Ahojky :) mám pro vás další várku slev. Tento článek jsem chtěla napsat už o víkendu ,ale vůbec jsem se k němu nedostala. Proto ho píšu až dneska. :) . Ale už konec řečí ,jdeme na to :)

Leták platí od 22.03.do 03.04.

- Slevy na produkty Elseve :
např. -Elseve - šampony, balzámy - 59,90 ..to se mi hodí zrovna mi ty moje dochází :)) 
- Rimmel London - mascara Scandal Eyes - 139,90
Playboy - deodorant ve skle 75ml pro ženy/muže - 149,90 

Leták platí pouzve vybraných prodejnách TETA
od 22.03. do 03.04


- 25% sleva na oční stíny, tužky na oči a tužky na obočí Rimmel London
- 25% sleva na makeupy, pudry, tvářenky, korektory Maybelline New York

Maybelline - Colorama lak na nehty - 39,90 ..dělám si na něj zálusk jen nevím který odstín :(( hádám že bych si měla pohnou t:D 
Miss Sporty - rtěnky Perfect Colour - 39,90
Elite - dámská toaletní voda 50m - 149,90

Leták platí od 27.3. do 2.4. 
Albert supermarket
Osení , Narcis (květináče 12 a 9 cm) - 19,90 ..co by to bylo jaro bez kytiček :)) a nebo Velikonoce bez travičky 
Primulka (květináč 9 cm) - 12,90 ..další krásné barevné kytičky :))


Leták platí od  27.3. do 2.4. 
Albert hypermarket

Milka - 16,90
Rexona - deosprej - 41,90
Vonné svíčky ve skle - 34,90 ..neodolala jsem a jednu jsem si koupila :)) , jen mě mrzí že u nás je tak malý výběr ,bohužel nevím jak je to jinde, tak nemůžu srovnávat :(( 
Vonné válcové svíčky - 24,90

- 30% sleva na všechny výrobky C-Thru 

                                                         Leták platí od : 13.3. do 9.4.
DM Drogerie 13.3. - 9.4.
- Garnier - dámský antiperspirant - 49,90
- Adidas - pánský sprchový gel - 54,90
- Playboy - Pin It Up EDT - 299,-
- Playboy - dámský sprchový gel - 67,90
- Nivea - sprchový gel DUOPACK 2x250 ml - 79,90
- B.U. - dámský deodorant - 59,90 ..naštěstí to platí pro více druhů, protože jsem si jeden vyhlídla v rosmannovi a samozřejmě jsme to nestihla když byly v akci tam :)  (ale co aspoň přibydou nějaké body ségře a nebo si já udělám vlastní kartičku :D)

Tak co objevily jste produkt ,který si chcete koupit ?? Já tedy jo a doufám ,že to stihnu koupit ještě ve slevě :DD  ..momentálně tady (skoro) usínám u notebooku ,takže dneska už končím a brzy se zase ozvu (myslím ,že hned zítra :D , díky Bohu za dar prázdnin :) tyhle jsem už fakt potřebovala :D ..zatím se mějte Ahoj .) a Dobrou :D ) 


Pokud máte nějaké dotazy můžete se mě (nově) ptát na ask.fm

(v letácích je samozřejmě více produktů, vypsala jsem jen ty ,které mě zaujaly ,které bych si možná i koupila,
 nenesu žádnou zodpovědnost za to když produkt vyprodají, apod... ) 

3 komentáře:

  1. Já jsi dělám zálusk taky na ten lak;) a ještě asi tu řasenku od loreal!!

    OdpovědětVymazat
  2. tHANKS FOR FOLLOWING FOLLOWED YOU BACK! LATER TODAY HAVE NEW POST IN MY BLOG!COME TO SEE IT!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat