pátek 19. dubna 2013

Dlouhá Neaktivita

Ahojky :) .. určitě jste si všimly ,že  už jsem dlouho nic nepřidala .Má to dva jednoduché důvody :
 - neměla jsem čas (přes týden toho mám do školy fakt hodně) - to je hlavní důvod 
- nechtělo se mi , neměla jsem kde psát ( o víkendech jsem čas měla ,ale moc se mi nechtělo a na začátku tohoto týdne se mi zhroutil notebook :( ..nevím proč najednou se sekl , tak jsem ho vypla, ale kdykoliv jsem ho zapnula ,tak mě nechtěl nechat přihlásit :(( zatím je (opět) v opravě tak uvidím :)

a momentálně jsem na starém PC , ne tata mi ještě pořád nedonesl opravený monitor , teprve předevčírem mi donesl , naprosto příšerný starý monitor z doby raz dva - je šíleně tlustej + se na něj dívá naprosto příšerně protože mi přeskočila barva  ..pokud vás zajímá co a kdy se stalo s obrazovkou k PC přečtěte si to v článku  Cvak ..a byla tma 
(od té doby jsem začala velmi aktivně používat notebook , na který jsem si strašně zvykla - mohla jsem s ním jít kamkoliv obývák /pokoj ale u téhle hrůzy musím sedět na jednom místě ..doufám ,že to tentokrát bude rychleji opravené :))

Tak a to by bylo asi vše k tomu to článku. Chtěla bych ještě aspoň jeden přidat, ale nevím nic neslibuju, uvidím jestli se přemůžu sedět  o hodinu déle  u té hrozné krabice :))






Žádné komentáře:

Okomentovat