středa 1. května 2013

Winter Photos 2


 Ahoj vím ,že je dneska 1. května a že je na fotky s zimní tematikou asi trochu pozdě :D Ale je mi líto, když je mám v mobilu ,čekat až do další zimy. A jelikož jsem před pár dny ve zprávách viděla ,že na nějakých horách se ještě lyžuje , tak si myslím ,že až tak mimo tyto fotky nebudou :D


A protože jich mám fakt hodně. Tak čekejte ještě jeden článek na to samé téma :)












..náš krásný sněhulák co jsme postavily s kámoškou (trochu mi připomíná Rákosníčka v zimní verzi :D )








 
  




A pokud se ptáte co je to za černé stvoření se čtyřmi nožkami. Tak to je ségřin pes Robin. Pořídila si ho z útulku (i když to občas vypadá ,že ho tam vrátí, zatím ho stále má ) 



(Tyto fotky jsou z 20.2. od té doby už trochu vyrostl :D )


Žádné komentáře:

Okomentovat