neděle 16. června 2013

Everything ...


Zdravím moji čtenáři. Vím, že už jsem se skoro měsíc neozvala. Má to pár jednoduchých důvodů a to :

- když bylo (je) hezké počasí, tak jsem šla raději ven, než abych seděla u PC 
- neměla jsem čas - ve škole toho máme teďka fakt hodně - ale to nejhorší mám naštěstí za sebou       
  (nejhorší byl ten minulý týden - písemky jsme psali : út - 3 písemky , st, čt - 2 písemky, pá - 1 
  písemka  ) ..ještě nás několik čeká příští týden a pak už budou uzavřené známky :D 
- nechtělo se mi .. v poslední době když jsem měla čas a vzpomněla jsem si na blog, tak se mi buď   
  nechtělo a nebo mě naopak nenapadlo co psát 


A teď asi pár novinek :

- mám nový MOBIL :D :D  ... ano konečně jsme se dočkala, sice jsem si musela asi 300 nebo 400 doplatit ale stojí to za to :D .. a mám tedy - Samsung S III mini - a stál 6999,-  a koupila jsem ho v T-mobilu
v modré barvě (Pebble Blue)
 

s tím souvisí, že jsem si hned založila instagram - najdete mně tady -> http://instagram.com/lucishock
pokud máte instagram tak si mě prosím přidejte 

Jen s tím přidáváním fotek to nebude tak časté :(( , jelikož nemám v mobilu "pevný" internet a doma nám wifi nefunguje, tak jediný den kdy mám internet je úterý (a nebo když se omylem připojím :D ) .. ale doufám, že to moc velký problém nebude :))

- to už tak pozitivní nebude, bohužel jsem zase ztratila motivaci ke cvičení, takže až dopíšu ty týdny co mi chybí tak budu doufat, že zpátky tu motivaci najdu aby jste si všimly nějaké změny jen v datumech 

.. asi jsem si měla někam napsat co chci psát, protože teď si nemůžu na nic vzpomenout  :D :D 

Tak to bude asi vše a jak blog zatím pojede ?? No ..plánuje 2 nebo 3 články, ale spíš oddechové (slevy, NEW IN, weekly workout) .. a dále uvidím :))


Žádné komentáře:

Okomentovat