neděle 18. srpna 2013

Oblíbenci za Červenec / July Favourites

Dobré dopoledne přeji :)

Když jsem před pár dny objevila pár věcí, které jsem zapomněla nafotit do toho velkého New In. Tak jsem si uvědomila, že jsem vlastně ještě nenapsala oblíbence za červenec. Takže tady jsou mí oblíbenci za červenec, poctivě jsem si to psala a dokonce k jednomu bodu mám  i víc věcí. Užijte si toho, protože se obávám, že jak začne škola, budu ráda když sesmolím aspoň jednu věc ke každému bodu :D

1.PRODUKT 

DM Sundance opalovací mléko (SPF 20)

Toto mléko je úžasné. Používám ho už od června a nemůžu si ho vynachválit :). Když se s ním natřu, tak se za chvíli vsákne a nejsem po něm moc mastná. Nerada se natírám tělovým mlíkem, protože nesnáším jak mám vždycky strašně mastné ruce. Proto než jsem si toto mléko koupila, pročetla jsem spoustu recenzí a řekla si že uvidím. A je skvělý !!! Tohle je první věc, kterou na sebe ráda mažu :D A za tu cenu je jak za hubičku :)) Normálně stojí myslím 100, ale já jsem měla slevový kupon tak jsem platila jen 75 kaček :D 

2. FILM / SERIÁL

Film : Monte Carlo (AJ)

Další z mích cizojazyčných filmů. A jelikož jsem ho v češtině viděla už několikrát, tak jsem se na něho v angličtině moc ráda podívala. :)


seriál : Obchoďák

Když tenhle seriál běžel v televizi byl můj nejoblíbenější. Je škoda, že se prima rozhodla ho zrušit. :((
No a já jsem dostala chuť si ho zopakovat a pořád se mi moc líbí :D
A v jedné věci měl na mě velmi pozitivní vliv. Když Míša vždycky chodí běhat. Tak se u mě v hlavě nastartovalo myšlení, že bych mohla něco začít zase dělat co se týče pohybu. Zatím teda nic moc, ale myslím si že čím víc budu mít takových to podmětů mohlo by mě zase chytit cvičení u videa a nebo jen nějaký pohyb. Za poslední týden jsem si byla 2x zaskákat přes švihadlo. Jasně není to nic čím bych se mohla chlubit, ale je super že jsem se k něčemu konečně donutila, i když já jsem se k tomu nenutila.:D Byl to takový "hurá" nápad. Tak já říkám nápadům, který mě napadnou během chvíle a já jdu do nich.
V něděli v podvečer jsem se chtěla jít chvilku projít. Jenže pak se mi už moc nechtělo, budu venku jen tak sama chodit a sedět jen tak na lavičce se mi nechtělo. A v tom mě to napadlo - A co kdybych si šla zaskákat ?? .. Ještě jsem trochu bojovala s leností a moc mi pomohla věta kterou jsem si řekla " A kdy, když ne teď ?? " Jsem líná ano přiznávám. Věděla jsem, že třeba v pondělí odpoledne se mi nemusí chtít a ani mě to nemusí napadnout. Tak proč ne, proč neudělat něco pro sebe ??
Venku jsem byla asi půl hodinky. Ale ne že bych celou dobu skákala :D Takovou výdrž fakt nemám. Střídala jsem to, chvilku jsem skákala, pak seděla taky jsem se zkusila i trochu protáhnout. :D
A jako nepříjemný bonus jsem schytala pár komářích štípanců, ale stálo to za to :D (tak trochu jsem si o to koledovala, před pár dny jsem četla že komáři "letí" na náš pot a jsou nejvíc aktivní v podvečer)  
A po druhé kdy jsem dostala tento hurá nápad dostala bylo ve čtvrtek. Venku jsem byla 3/4 hodiny možná hoďku, nevím. A zase chvilku jsem skákala, chvíli jsem dělala bublinky z bublifuku (posílení plic), chvilku jen seděla. A užívala jsem si toho, že jsem venku, že mi není šílený vedro, ale taky že sedím bez toho abych cítila minimální pocit zimy. :D 
Uff.. to jsem se zase hezky rozepsala :) kdyby jste i vy měly chuť oživit si tento super seriál tak klikněte na obrázek ;)



"seriál" : Amazing Race o milion kolem světa

Amazing Race jsem poprvé objevila, když ho vysílala Nova Cinema vždy v podvečer, objevila jsem ho myslím v půlce 10 série. A moc mě chytl :) A jak odvysílaly všechny série na které měly práva, tak jsem na něj zapomněla. Ale v červenci jsem si na něj zase vzpomněla a hned jsem zkusila štěstí na youtube kolik je tam sérií (česky) a bohužel je tam celá jen 3.  Kterou jsem si teďka nejvíc zamilovala :))
Pokud chcete nějakou jinou, musíte si ji stáhnout na uložto, ale díky bohu za to :D ,jelikož jsem se zkoušela dívat na nějaký díl v angličtině a po chvíli jsem to vypla, protože jsem jim prd rozuměla :D
Jo a moje specialita je že si vybírám série podle toho jak moc jsou v evropě. :)) Pokud by jste se v těch sériích chtěly zorientovat tak doporučuju tento web : http://amazing-race.cz/

A pokud se chcete podívat jen na díl který se točil v česku (v Praze) tak se podívejte na 15. sérii 10. a 11. díl v 12. se z Prahy už jen letí do Ameriky.


(obrázek odkazuje na youtube na 3. řadu 1. díl )



3. PÍSNIČKA

Ze začátku měsíce jsem si moc zamilovala písničku od Majka Spririta a Celeste Buckingham - I was wrong a taky jsem si ráda pouštěla Charlie Brown - On my way. Ale ke konci měsíce jsem objevila jednu úžasnou písničku a vím přesně kdy 30.7. den potom co této písničce "vyšel" klip na youtube a je to (tramtadadá) Avicii - Wake me Up !!!! :D
 Úplně jsem si tu písničku zamilovala :D Zase, má enrgii, má dobrou náladu, vždycky když ji slyším usmívám se jak blbec :D. Ale když ji srovnám s písničkou od Macklemore- Can't hold us tak má (pro mě) o trošku menší náboj, ale zase naopak je to moje písnička léta 2013 :))






4. ČLÁNEK / BLOG

Tento blog jsem objevila v době, kdy jsem začala přemýšlet a plánovat zdravější svačinky do školy (ano plánuju teď , protože v září asi tolik fantazie mít nebudu). A zaujaly mě FOOD TIPS. Obrázková inspirace, co jíst :)  Už jsem tady nějaké nápady pochytila např. ořechy do krabičky, a taky jsem se zamyslela, že bych mohla zkusit jíst různé jogurty ne jen Activia jahodu a kiwi s cereáliemi.Takže jsem začala  experimentovat s bílým jogurtem. Už vím že se čistí býlí jihočeský se zamítá (na moje chuťové buňky je šíleně kyselý!! ) Jeden jsem snědla jen s broskovou přesnídávkou a druhej (jahodový) do něj jsem si musela ještě přidat jahodovou marmeládu :D a jedla jsem to stylem MUSÍŠ ..takže jsem se u toho šíleně ksichtila :D  
A už jsem si koupila dalšího adepta Klasik od Olmy a doufám, že to dopadne líp, jelikož je docela chválen :)



5. YOUTUBERKA / VIDEO

Romana Schichová - Novinky a Nákupy - červen 2013
aneb
mylittleflyingworld.blogspot.cz/
byl jeden z prvních blogů co jsem objevila a moc ráda sleduju. Romča je strašně moc sympatická, vždycky se ráda podívám na její nový článek. Nejvíc ráda mám Photo Diary, protože tam vždycky má jídlo a vždycky mi dělá chutě :D
Ale zpátky k tématu .. Proč toto video ? ..
V tomto videu jsem se ínspirovala a rozhodla jsem se že si chci koupit malé perličky, buď té "normální"  barvy anebo černé. A ještě víc bych si chtěla koupit malé černé růžičky. Celkově je to pro mě úspěch, protože asi před rokem jsem nechtěla o malých náušnicích ani slyšet. Vzpomínám si když měly v rossmannovi, šílené slevy na doplňky, viděla jsem že na jednom "papírku" měly 3 páry malých naušic asi za 60. A já jsem si řekla "Malé náušnice? To kupovat nebudu to nenosím.,, A teď, bych za takový krásný výprodej byla moc šťastná :))



 6. JÍDLO / PITÍ

jídlo : jogurt FROOP -Müller (kiwi)

Tento jogurt jsem objevila, když jsem šla do Alberta si koupit svoji oblíbenou Activií kiwi a cereálie, ale zrovna ji neměli. Ale já nějaký jogurt prostě chtěla. A když jsem si tam všimla froop s kiwim, řekla jsem si, že to zkusím a uvidím. A od té doby jsem si ho moc zamilovala :D
Tip pro vás pokud nemáte rádi sladké jogurty, tak se tomu to raději vyhněte. Jelikož je docela sladký, ale já ho mám ráda :), ale nejím ho každý den .. to by se mi brzy přejedl :((



yummy :)


pití: Sedmihorka - jahoda (koupíte v Albertu)

Tuto vodu jsem objevila, když jsem si chtěla koupit Dobrou vodu, ale bohužel neměly jahodu, ani madarinku a tak jsem si řekla, že si koupím, něco jiného. Všimla jsem si že zrovna byla v akci za 8 nebo 9 kč, pro mě neznámá voda Sedmihorka. A když jsem viděla, že je i v příchuti jahoda, rozhodla jsem se ji zkusit (kromě ní jsem si koupila ještě matonku duo jahoda a grep, ale ta mě až tak moc neoslovila, ale chutnala mi, což je u mě velký div, jelikož už od dětství nesnáším všechno kde je grep, nebo jej samotný).   
Píšou, že je jemně sycená, což mi naprosto vyhovovalo, sice mám radši dobrou vodu neperlivou a na doma obyčejnou vodu z kohoutku, ale tyhle bublinky byly příjemné :), nesnáším jemně perlivé vody, protože mi ty bublinky vždycky dráždí jazyk a když piju tu vodu tak se mi zdá nahořklá.
Vrátím se k tomu jak chutnala. Byla příjemná osvěžující, ale měla jsem ji zatím jen 1x, tak si nevzpomínám jestli mi připadala nějaká sladká nebo tak. Snažím se teď více pít obyčejnou vodu a nebo vodu se sirupem, takže se ovocným vodám v obchodě vyhýbám :) Až začne škola tam určitě zavítám častěji, i když jsem si slíbila, že si budu více nosit pití z domu :)







Ták a jsme konečně na konci, pokud jste si přečetli jen to hlavní, nevadí, ale pokud jste si přečetly i mou slovní omáčku, to vám tedy gratuluju, protože když začnu psát, tak občas nevím kdy přestat :D



Teď by mě zajímalo, shodla jsem se s někým ?? Anebo máte i vy svoje oblíbence za měsíc, dejte odkaz do komentářů ráda se na ně podívám ;) 

Těším se na všechny vaše komentáře, zatím se mějte a užívejte si posledního zbytku prázdnin ;-)

Follow on Bloglovin

1 komentář: