pondělí 22. října 2012

Váš názor ? 2 / Your Opinion ? 2 - Autumn Inspiration

Aojky, dneska se mi ani moc nechce psát. Jenom se vám pochlubím , že jsem si konečně vyzvedla výhru, kterou jsem dostala za vyplnění dotazníku na den jazyků. :D Je to sada 3 studentských her v 1 balení . :))

Dávám vám tady můj další set a prosím o vaše názory co se vám na něm líbí a co ne díky.
Tento set je podzimní . Chtěla jsem to udělat v tlumených barvách, ale zároveň jsem to nechtěla mít nějaký smutný nebo tak. Tak jsem to oživila tím žlutým svetrem .
A k těm dalším obrázkům - slunečnice mi přišly, že se k tomu hodí ,přijdou mi spíš jako podzimní květiny, - ty lístky to tak příjemně oživí - a ty 3 další obrázky jsou nejen na oživení ale i na ukázku jak je podzim krásně barevný, že není jen šedý.  (i když to tak trochu ukazuju hlavně sama sobě)


When autumn come I want feel great and ...

6 komentářů:

  1. skvelá koláž,tá kabelka je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za okny šedivo a tady u tebe krásně barevný podzim. Paráda! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc líbí ta kabelka,krásný!!:-)
    P.S.:Budu moc ráda když navštívíš můj blog:http://fashionorlife.blogspot.com
    :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné podzimní barvy..:)

    http://simoncelli-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat