čtvrtek 18. října 2012

Cvak .. a byla tma

.. Pracuji si tak hezky na PC a najednou obrazovka blikne a já vidiím jenom černý monitor.
Tak toto se mi stalo přesně dneska. Samozřejmě jsem hned zkusila všechny dráty vytahat a pak dát zase zpátky, ale nic takže si jej tata vzal. Musím říct že je to docela zvláštní koukat se na tu zeď , kterou nezakrývá žádný černo-stříbrný monitor. Ale aby to nebylo tak deptající , tak jsem se sem přestěhovala se svým notebookem. :D

V matice .. než učitelka přišla, tak od začátku hodiny uběhla asi čtvrt hodina , než nám dala zadání tak jsem si chytře sedla na druhé místo, abych měla skupinu A - má většinou lehčí příklady.
Učitelka to ale taky udělala chytře ten kdo seděl na A dostal B a opačně :D . Můžu říct , že v tu chvíli jsem si připadala jak kráva . No ale samozřejmě jsem si už nepřesedala . A udělala jsem velmi dobře jelikož v tom zadání 2. př. byla slovní úloha co jsem včera počítala s kámoškou (tu kterou ona popletla).
Trochu to zkrátím ... aby to nemělo až tak dobrý konec tak mi jedno deb---ní  -  zničilo půlku písemky - protože jsem si toho všimla pozdě :((((( . Takže mě od 1 dělilo pár minut , které jsem bohužel už neměla :( . Takže mám samozřejmě za 3.  .. Jak bych se za ni před písemkou radovala, teď ale za ni ani moc ráda nejsem (když vím že jsem měla na lepší) , ale jedno plus to má .. mohlo to dopadnout i hůř .

Zítra už je pátek. Taky vám připad že to šíleně letí ??

Tady máte rádi jednu nakopnutou písničku od Nicki Minaj - Pound the alarm :)) .. zítra  nevím jestli se stihnu ozvat, kdyby ne tak bye o víkendu :))


3 komentáře:

  1. No, tak to fakt nepotěší s tím počítačem. A s písemkou taky ne, znám to, vždycky mám všechno dobře a najednou dvě numerický chyby a jsem v řiti :D Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tím přesedáváním z A do B jsi mě pobavila. To jsem měla vždycky nervy ;).
    A díky za ten song, je to pecka!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat