neděle 30. prosince 2012

Přání do nového roku + několik fotek

Aojky tak vás opět zdravim.
Chtěla jsem napsat dřív, ale bohužel jsem buď neměla čas , chuť nebo nápad.
Teď mám vše tak vám mohu opět napsat :)).

Na přání k Vánocům už je docela pozdě. Ale na přání do nového roku je nejlepší čas.
tak   ..
 všem přeji to nejlepší do nového roku blogerkám co nejvíc spokojených čtenářů , ale hlavně všem přeji hodně zdraví to si za peníze prostě nekoupíte , štěstí , lásky a peněz no co jsou potřeba .))



Teď ještě odbočím -->



Vím že jsem se dlouho neozvala a zpětná témata se mi psát nechcou ( jeden velký článek a tam bych napsala všechno co jsem vám chtěla napsat stejně jako v článku These Days)
Tak vám tady dám aspoň nějaké fotky které jsem chtěla dát k jednomu tématu .
Jsou to fotky když jsme u ségřiny kámošky pekly a zdobily perníčky

Tady vydíte jak se postupně slepovala moje chaloupka :

 toto je moje střecha

tady už je základ slepený a už je tam připravené místo na přilepení střechy 

 střecha už je přilepená .. stačí dozdobit

 chaloupka už je dozdobená (už vypadá jako pravá zimní :)) )

 chaloupka jedné z ostatních holek

 toto je chaloupka té ségřiné kámošky - mají větši tak je tam víc prostoru pro detail 

 ukázka toho čím jsme ti mohly perníčky udělat ještě hezčí a sladčí .))  (fotila jsem to ke konci tak už tam toho není tolik) 

 uááá záplava perníčků 

 krabička těch mích  (zbylo už jen pár nejtvrdších )

+ fotky které jsem nafotila když tuto zimu napadl "první" snih (sníh který hned neroztál)
   je to foceno z okna u ségry .. já to vyfotit prostě musela protože se mi líbilo jak je ten strom pěkně zasněžený :))  a trochu i vzpomínka jak má zima vypadat, že má být zima a sníh a ne mrznout bez sněhu !!


2 komentáře:

  1. Šikovné jste. :) Hned bych tu chaloupku zblajzla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím že v té době by to ještě šlo sníst ,teď už je to opravdu hodně ztvrdlé (někdo by si na tom opravdu dobře vylámal zuby ) :D

      Vymazat