pondělí 31. prosince 2012

Presents which I found under the Christmas tree

Vím že články s dárečky které jsme našli pod stromečkem se píšou dřív ale bohužel jsem se k tomu dřív nedokopala . Ale už dost řečí a jdem na to :

 Od sestřičky jsem dostala tuhle úžasnou kabelku (ještě to má "prodlužku" na nošení na rameni ale to jsem nefotila)

  od tatínka jsem dostala tuto úžasnou tube šálu .. a jsem z ní naprosto nadšená (teď už nemusím nosit tu fake tube šálu ) obyčejnou (ale krásnou) šálu svázanou za konce k sobě  ... a jak pěkně trefil moje nejoblíbenější barvičky škoda že se mu to nepovedlo i s něčím jiným - dozvíte se


 z leva: 
Fa - Shower Cream - Vanilla Honey - i když mám "sladké"sprcháče docela ráda tak toto mi fakt smrdí, myslím že mi tam nejvíc vadí ten med
Fa - Shower Gel - Pink Passion - áách .. naprosto úžasná vůně chvílema od ní nemůžu ani nos odtrhnout .)) (a to nepřeháním ... za chvíli budu vypadat jak fetišistka :D
 Dove - Nourish Shower Gel - Silk Glow - uff .. opět se někdo netrefil .. tento sprcháč voní smrdí - no víte jak bývají takové ty těžké vůně?? tak přesně takové to je  
Palmolive - Shampo - Softness and shine Medium/Long hair wih olive extract - Nejdřív jsem nechápala proč mi tata dává 2 sprcháče, ale když jsem si opravdu dobře a pečlivě přečetla obal zjistila jsem že je to šampon  .. zjistila jsem to asi po 10. ňufání čuchání :D

 z leva:
Avon - Scentini nights - Purlpe Pulse - vůně kterou jsem si už dlouho přála, ale bohužel už je v tomto katalogu avon naposled : ´(  .. Když se mi v létě náhodou dostal do ruk katalog Avon a tam jsem tuto vůnu našla řekla jsem si že si ji musím při nejbližší příležitosti objednat , nejdřív jsem čekala až zas bude zlevněná pak jsem ale nevěděla u koho si ji mám objednat . No první (tuto) mi objednala sestra u její AvonLady a já jsem si pak další 2 objednala u spolužačky z tohoto katalogu. -
 No zjistila jsem velmi zajímavou/divnou věc - když jsem si ji tehdy v létě zkoušela na ruku voněla skvěle, stříkla jsem si ji na kapesník, voněla skvěle, čichala jsem krabičku voněla skvěle , stříkla jsem si ji na ruku - nevoněla skvěle . Já prostě nevím čím to je , ale když se ta vůně pořádně "rozleží" tak už mi ani tak krásně nevoní , dokonce si dokážu říct , že mi smrdí - když se znovu tak koukám na to složení je mi jasné co mi tam ta smrdí - cedrové dřevo  . No co tam budu to buď muset vypotřebovat , nebo poslat dál. - Někomu dát k narozkám/Vánocům  a nebo to prodat na internetu i když do toho se mi moc nechce protože nevím jak na to 

Playboy - Play it lovely - parfum deodorant spray
Playbou - Play it lovely - parfum deodorant - ne nebyla to sada - to první jsem dostala od sestřičky a to druhé od táty (táta je ale všímavý ) i když mi toto už tolik nevoní , momentálně mám v oblibě od Elite Models Rio Glam Girl parfum deodorant (voní mi to víc než stříkací)

z leva:
teď se dostávám k tomu jak jsem psala že se tata netrefil - nejdřív mi dal 2 balzámy k tomu lak a oční stíny - modré oční stíny a třpytivej lak zabarvený do modra .. ani jsem se nesnažila skrýt svoje nenadšení a ještě ten večer jsem mu to dala ať mi to vymění , že já se zelenýma očima nemůžu nosit modré stíny (i kdybych mohla tak se mi nelíbí) za pár dní přišel ..a to co mi donesl už vidíte na fotce + odličovač ..ale ten jsem nefotila 

Nel - lak na nehty - 30 - jak jsem zjistila je to z Polska .. no barva už je "lepší" růžová je to barva která se mi sice líbí, ale už dlouho ji nenosím + do polského laku nemám ani moc odvahu .. už teď vím že mi to bude buď někde ležet a nebo to "pošlu dál "  
Miss Sporty - Hollywood Forever lipgloss up to 8 hr real stars always shine - 358 Kiss Fiction - ani moc nevím co k němu říct - když ho nanášíte tak docela smrdí nic strašného , ale já jsem zvyklá na voňavé balsámy od essence, jestli vydrží 8 hodin to posoudit nemůžu, na to jsem se nezaměřovala, zabarví asi tak průměrně, lesklý to je, ale to asi všechny lesky, trochu lepí ale není to nic strašného 
Jenny Lane - 71- a toto jsou ty vyměněné oční stíny na fotce to není poznat ale ta barva je taková starorůžová .. jak jsem zjistila Jenny Lane je česká značka , tak myslím že tyto stíny asi zůstanou u mě :))
Maybelline - New Affinitone Blush - 73 Pink Amber - jupííí moje první tvářenka už dlouho jsem si tajně nějakou přála a od maminky jsem ji dostala :)) , četla jsem pár recenzí , že je málo pigmentovaná a že má příšerný štětec - mně myslím, že zatím pigmentace stačí a ten štětec .. no není to tak strašný , ale stejně si plánuju pořídit ten pravý štětec na tvářenku od essence
Maybelline - New Affinitone Perfecting + Protecting Foundation with vitamin E - 03 Light Sand Beige - Můj nejoblíbenější makeup.. četla jsem , že si na něj holky většinou stěžovaly ale mě sedí naprosto perfektně - mám suchou kůži - takže pod něj dám denní krém nechám chvíli vsáknout dám makeup a je hotovo :))


 Jo a málem bych zapomněla ten druhý balzám - Miss Sporty - Dr Balm - Glam kiss sos - 02- Jako první si určitě všimnete té velmi příjemné vůně .. nedokážu ale říct po čem to voní , + když tím po rtech chvíli "jezdíte" tak se vám i pěkně zabarví :) , ale zase trochu lepí :)

Ještě jsem zapomněla na fialové rukavice od tatika a červenobílou noční košili od babičky :D (ale to už se mi nechce dofocovat)
To už jsem vám nefotila ale s mamkou jsme na půl dostali novou televizi - je úzká  a obraz je lepší než na té minulé :))
A co vy jste dostali k Vánocům?? A z čeho jste měli největší radost ??

2 komentáře: