čtvrtek 21. února 2013

New In - January

Ahojky. Chystám se ho nafotit dlouho ,ale teprve dneska jsem se k tomu dokopala. I když se sama sobě divím, je to jen pár věcí :)) 
V Lednu jsem moc nenakupovala, ale něco přece jen jo. Byly krásné slevy v Rossmannovi na doplňky no a dvoje náušnice a jeden prstýnek jsem tam prostě nemohla nechat :)). Pak jsem si koupila ještě jedny náušnice, které jsem si dlouho přála ,ale ty sem koupila někde jinde a za trochu větší cenu, čekala jsem sice  pár měsíců jestli je náhodou nezlevní, ale bohužel tak jsem je radši koupila, aby mi je náhodou nevyprodaly :)

 jen za 60,-
  jen za 60,-
 jen za 60,-

za 249,- 

Líbí se vám něco ? A co vy jste si koupili v poslední době ? (určitě dejte odkaz do komentářů, ráda se podívám na nákupy :D )

4 komentáře:

  1. jojojo, takové články mám také ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty druhé a první jsou nádherný!! Taky jsem teď nákupovala a v Rosmanovi asi nejvíce kosmetiku;D

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné šperky ;)

    OdpovědětVymazat