neděle 3. února 2013

Very Happy :D


Dneska  Ve čtvrtek,  jsem měla hrozně dobrou náladu. A jelikož to nechci v sobě dusit tak se z toho chci vypsat. :D
- vysvědčení ..no žádné překvapení se nekonalo, známky které jsme měli dostat jsme už věděli dopředu :) ,ale stejně je něco jiného to vidět v tabulce v elektronické žákajdě než na tom papíru. Myslím si že už jsem to sem psala ale i tak to zopakuju, jaký je to krásný pocit koukat na ty čtyři jedničky + jednička z chování. Je to krásný pocit protože za celý prvák jsem měla 1 jen z chování. Třídní ještě říkala kdo se o kolik zlepšil, já jsem se zlepšila o 0,12 :)..ale slíbila jsem si že příští pololetí to bude lepší . Vím že něco mohlo být lepší už teď ,ale bohužel jsem zabrala pozdě. Když jsem tak zpětně přemýšlela co mě vlastně tak nakoplo, tak jsem zjistila že to nebyl ani tak pohled na moje příšerné známky ve čtvrtletí ale nejvíc mi pomohli videa od Bezegy.



Věřte nebo ne ale já když jsem viděla její videa tak jsem normálně měla chuť se učit. Měla jsem pocit, že jsem na tom jak všichni ostatní studenti. Taky mají hodně učení - Jenže já jsem na blog taky psala kolik toho máme do školy a jak se musím učit. Jenže většinou to dopadlo tak že když jsem věděla že termíny mám po víkendu tak jsem se o víkendu na to vy****a a pak jsem celý týden ztresovala (to je konkrétně příklad z týdne 14-18.1.) Ale i jindy když jsme třeba měli psát v týdnu , tak jsem se na to třeba koukla až před hodinou, nebo večer před tím (např. AJ)  a nebo když jsme měli psát matiku i jen malou písemku, jsem prostě myslela ,že mě jedna hodina doučování spasí, jenže když jsem pak psala písemku tak jsem si nebyla jistá a sekala jsem totálně zbytečný chyby (já jsem minulý víkend sledovala jedno video od Bezegy a já jsem normálně měla chuť si spočítat příklad od matiky a já ho prostě spočítala (i když jsem pak zjistila že to mám nějaký divný v sešitě ) Ale pro mě je to prostě úspěch já se postupně učím učit. Je fakt že mi neustále dělá problém to, že se neučím pravidelně, ale až když vím že píšem písemku tak se naučím.



 Poradí mi prosím někdo jak na to - Pravidelné učení / Pravidelnou přípravu
Nepište mi prosím že se mám podívat do seštiu. Párkrát už jsem to zkoušela :DD . Ale nikdy jsem nevěděla co z něho mám vlastně vyčíst. Jestli si mám zopakovat to co jsem si psala o státech i když učitel neopakuje to co jsem brali předchozí hodinu, nebo už se mám učit ty státy ze kterých za no necelé 2 týdny píšem test.
V matice to vím mám si spočítat co nejvíc příkladů abych získala jistotu a praxi. Jenže co ostatní předměty př.AJ, ŠJ ... - mám si zkusit udělat co zrovna probíráme nebo si to mám jen přečíst.. Opravdu nevim.

Mohl by mi někdo prosím vás napsat jak se učíte, jak na to pravidelné učení ?! Co děláte a tak ..děkuju byla bych vám moc vděčná :DD
 Y3ufxb-69co_large

Tááák a teď se konečně dostávám k tomu proč jsem byla včera tak hrozně moc šťastná. No je to asi pár týdnů co se mi LÍBÍ / NELÍBÍ   jeden kluk .
Ale nejvíc to řeším asi poslední dva týdny. Ze začátku jsem si navíc nebyla ani jistá kterej se mi líbí ( vybírala jsem mezi ním a jeho kámošem). Celkově jsem to tak začla řešit někdy pár dní před Vánocema. Nejdřív se mi líbíl ON ,ale pak jsem přemýšlela že mnohem více potkávam na chodbách a tak ,jeho kámoše takže moje myšlenky poslední den školy před Vánocema změnily svůj směr :D (nabraly směr na toho kámoše)  Přes ty prázdniny jsem samozřejmě neodolala a našla jsem si jeho profil na FB. Buď jsem si ho blbě pamatovala a nebo jsem si vsugerovala fotky co měl na FB ,ale když jsem přišla pak po prázdninách do školy měla jsem pocit že je to úplně někdo jiný. Nevím jak to popsat ..

Takže jsem ten první týden jsem byla taková hodně zmatená, že jsem se fakt hodně motavala v těch myšlenkách a fakt jsem nevěděla. Ale na druhou stranu jsem byla zase ráda za to že se mi po dlouhé době začal někdo líbit, protože jsem věděla, že dokud se mi nebude někdo líbit tak se úplně neuzavře minulost.
(jen krátce - na ZŠ se mi líbil jeden kluk, věděla jsem že jakmile skončí základka bude po všem, že na něj budu muset zapomenout. Tak částečně jsem si ho z hlavy dostala, jenže pořád tu bylo to že jsem se často vracela v myšlenkách co jsem měla kdy udělat jinak a jak bych to udělala , i když jsem věděla že už to nezměním a nebo jsem přemýšlela jak bych se chovala kdybych ho potkala jak by to probíhalo atd..) (já jsem mu nikdy neřekla že se mi líbil)

No a věděla jsem že dokud se  mi někdo nebude zase líbit,tak se toho jakoby nezbavím. Ale naštěstí se to povedlo a já si všechno (nebo alespoň většinu)  v sobě vyřešila ještě před koncem roku.

A abych se konečně dostala k tomu co se stalo.  .. Vypadnout ze školy,tak abych ho na oběděch ještě stihla, když ten den máme tělák končíme až se zvoněním (i když se nepřevlíkám,jelikož necvičím,tak mi stejně vadilo,že končíme tak pozdě..vím vím ,že se má končit až se zvoněním,ale přeci jen u to poslední hodiny a když navíc spěchám tak mi to vadí )+ když se chci ještě na sebe mrknout na záchody a pak se rychle převlíct a spěchat do jídelny ,je trochu náročné na čas (jídelnu máme mimo budovu školy). 
Konečně jsem vypadla ze školy a už jsem šla takovou rychlou chůzí (nee neutíkala sem to fakt ne :D ) . A když už jsem docházela mě zrovna napadlo ,že nejdu zrovna brzo a co když se s ním setkam jen třeba ve dveřích tváří v tvář a zrovna když jsem si to překládala do aj -face to face (strašně ráda si svoje slova/myšlenky překládám do angličtiny :D ) . Už jsem procházela prvními dveřmi a už se otvírali druhé dveře (nee nejsou automatické to je někdo otvíral aby mohl jít ven)  ty vole .. ZKUS TE HÁDAT KDO TO BYL !!!!  :D :D 
Bear-bokeh-cute-girl-sweet-teddy-bear-favim-com-39121_large_large

A kdo tipuje že to byl ON s kým jsem se v těch dveřích potkala .. tak tipuje naprosto správně :D:D
Jako pohledem jsme se střetli asi tak na zlomek sekundy no max. 1-2 sekundy. V hlavě jsem si pak ještě gratulovala jak mi to pěkně vyšlo. Kdybych přišla dřív tak pochybuju ,že by mně i on všimnul kdy bych stála někde  v řadě a čekala až se uvolní místo.
Pokaždý když si na tu chvíli vzpomenu, tak se musím usmívat. Asi ne tím zamilovaným úsměvem, ale spíš šťastným, veselým :D ..asi nechápete co ??

A ještě ze Soboty přidávám jedndu věc která mi vykouzlila úsměv na rtech. Konečně budu od taty dostávat kapesné :D. Někteří si asi zaklepou na hlavu ,že to je úplně normální a že oni ho dostávají už dlouho. Jenže já jsem kapesný nikdy nedostávala a to proto, že mi mamka dávala na svačinu a co jsem potřebovala to mi prostě koupila. A tak když třeba teďka nemám a chtěla bych si říct tak to neumím a je mi dokonce někdy i trapně mamce říkat. A upřímně o kapesný jsem si chtěla říct už před pár měsíci jenže jsem neměla vůbec ponětí co říct (jako jo věděla jsem co říct ale nevěděla jsem jak to říct ) . S tím mi pomohla babička ,ta mi řekla jak to mám říct já jsem si to pro jistotu napsala (ale samozřejmě jsem to nečetla) .
 Jak důkladně zhodnotil moje vysvědčení. Tak jsem si rychle dodala odvahy a spustila jsem (co jsem říkala tu asi vypisovat nemusím :D) Po chvilce řekl jo.. a já v duchu jásala ,ale samozřejmě jsem se obávala kdy řekně co budu dělat .. a začla jsem se děsit jestli mě náhodou nepošle na tu jeho záhrádku- kdyby to nebylo v tak blbé lokalitě tak by mi to asi ani nevadilo.. a nebo že budu muset umývat nádobí ..jasně normální věc nevadí mi umýt jednu skinku a pár talířků ,jenže když si většinou představím tu "horu nádobí" ..tak se předem osypu + mi vadí napustit si celý umyvadlo vodou a v tom to všechno mýt. + to pak ještě všechno oplachovat od jaru. Nejvíc mi na tom vadí jak mi u toho vržou ruce - nesmějte se nevím jak to popsat ,ale je to takový nepříjemný zvuk a divný pocit. - taky se mi to děje když třeba vylezu ze sprchy ale ještě nejsem úplně osušená ,ale už se do něčeho oblikám.

No na "plantáž"  mě naštěstí neposlal :D, a ani nic konkrétního nevymyslel tak uvidím ..teď si uvědomuju že ani nevím kolik mi dá, to mi taky neřekl :D a já už se ani nechtěla ptát :D .

Uff..nesnáším se za to jak dlouhé píšu články ..pokud jste to někdo přečetl až do konce ..tak to si zaloužíte nějakou cenu :D :D   .. Tak se zatím mějte já se zase ozvu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat