neděle 13. října 2013

Blog slaví 1 rok


Dneska ve 22:53 můj blog bude slavit 1 rok 

Když se ohlédnu co jsem tady za ten rok udělala / napsala / přidala  ?? 

Začínala jsem s inspiracemi z polyvore.com, psala jsem diary články, začala jsem psát new in. Fotky bývaly docela špatně zaostřené, ale bohužel jsem měla jen svůj mobil s 3mpx . V rekapitulaci roku 2012 jsem se hezky vylila srdíčko z příšerné závěrečné. V únoru jsem poprvé zmínila o klukovi ze školy, který se mi líbil / líbí .. já nevím teď se zase v sobě moc neorientuju, takže to vám dopíšu v jiném článku o tom tady teď psát nechci. 
19. února jsem narozky oslavila Babovřesky v kině - bylo trochu depresivní vylézt po asi 2hodinách z teplého kinosálu plného smíchu a léta do studené ulice kde byla zima, sníh a noc :D 
Udělala jsem si 2 wishlisty - 1. fashion  2. cosmetic.
Začala jsem psát slevové články, zhodnotila jsem moji první objednávku z mixit o druhé jsem nepsala protože všechno co jsem si objenala zmizelo rychlostí blesku :D, ukázala jsem vám moje zimní i jarní fotky, ukázku sněhuláka co jsme si s kámoškou postavily :))  
Na přelomu února a března jsem začala cvičit, dlouho mi to nevydrželo. Znovu jsem se do toho pustila v dubnu ale vydrželo mi to tak 2 měsíce, teď jsem se  koukala že jsem dopsala jen duben, ale květen už ne.
Když jsem ještě fotila starým mobilem, snažila jsem se to hezké kolem mě zachytit i když jsem neměla dobrý foťák aspoň tak mi to připadá když se dívám na zimní fotky. 
V květnu jsem konečně dostala nový mobil a kvalita fotek se zlepšila viz. velký new in.
Začala jsem psát měsíční oblíbence - srpnový už mám skoro dopsaný :D, stvořila jsem nový typ listu - thinklist :D  zrekapitulovala oblíbené aplikace v mobilu          a aktuálně nemám na  blog čas :( 


Když se zamyslím co mi blog vzal ?? 
Čas.
 Ale nemám pocit že bych toho litovala.  
     
A co mi dal ?
Objevila jsem spoustu super blogů a blogerek, těším se na jejich nový článek.  A moji zatím nejnejnejnejnejoblíbenější blogerkou je Romča z mylittleflyingworld.blogspot.cz
Miluju její photodiary, vždycky tam má jídlo :D pokaždé mám min. na půlku článku chuť :D 

I spoustu super článků, nejen recenze, ale když jsem začínala s cvičením byla jsem skoro závislá na článcích na blogu freshlili.blogspot.cz   z kategorie jak být fit
Pamatuji si že v lednu jsem si je nějaký přečetla ale moc mě nebral. Ale v tom dubnu jsem si všechny znovu, šíleně jsem je hltala :D proto jsem si je přečetla klidně i 2x, 3x :)

Ale neobjevila jsem jen blogy, ale i videoblogy. 
Ze začátku jsem hodně sledovala MsBajuskaaa.  petralovelyhair mi byla dřív strašně nesympatická takže jsem její videa ignorovala. Později, nemůžu říct kdy se to změnilo jsem začala na její videa dívat ráda a tak je to až do teď :D 
Kromě českých jsem objevila i anglicky mluvící - super věc na zlepšování poslechu, ale přiznávám že se na ně dívám zřídka jelikož se mi to právě nechce překládat. 
Ale několikrát jsem se už dokopala :) a pokaždé když se řekne video zahraniční blogerky vybaví se mi toto od Mackbarbie07 


Potřebovala bych i nějaké španělsky mluvící youtuberky, ale zatím jsem bohužel žádné neobjevila :(( Sice sleduju pár blogů ale ty jsem líná číst :D Když už se dokopu se na ně kouknout, tak jelikož jsou to všechno módní blogy, tak se dívám jen na obrázky :)


Na závěr bych chtěla napsat jak jsem se vlastně na blogspot dostala ...

Když mi bylo asi 11 založila jsem si blog na blog.cz, byl to takový ten mišmaš o celebritách jejich fotkách atd.. V té době jsem měla moc ráda Miley takže o ní tam toho bylo hodně. 
Založila jsem si ještě jeden ale tomu jsem se tak moc nevěnovala takže tam jsem pak skončila. 
A na tom hlavním nakonec taky přestal mě bavit.
Za pár let jsem se rozhodla založit si nový, ale takový holčičí. Žádný celebrity, žádný jejich zkopírovaný fotky, soutěže o nejlepší blog/ film / seriál blablabla  jen bleskovky jsem si neodpustila :/
Hodně jsem psala diary články, přidávala kusovky - jeden obrázek kde bylo cokoliv. 
Ale asi po roce a půl +-  jsem stejně s blogem skončila, dojela jsem na to samé často jsem neměla čas a když jo říkala jsem si proč to vlastně píšu, už mě to ani nebavilo.
Takže jsem skončila v červnu. 
Ale už v květnu jsem úplnou náhodou objevila blogspot. 
Četla jsem si nějaký článek na kamoska.cz a v pravém sloupci jsem si všimla že bylo napsáno - seznam českých blogerek a tak jsem na to klikla, jelikož mě zajímalo co to je. První blog na který jsem klikla byl 
a to byl první blog který mi ukázal krásný svět blogspot, blog.cz mi proti tomu připadal jak pískoviště a bgspt jako pláž :)
Když jsem skončila na blog.cz občas mě napadlo že bych si založila blog i tady, ale furt jsem si nebyla jistá, ale už jsem začala vymýšlet název jaký by se mi líbil a jak bych si to představovala a tak...
A jednoho dne jsem z nápadů a návrhů udělala skutečnost :) A jak to pokračuje ? To přece víte sami ;) ...

Uff.. po dlouhé době opět velký článek, doufám že se vám líbí, pokud jste ho nečetli celý to nevadí :D 

Jo ještě jsem chtěla napsat, že si chci udělat rozvrh článků, ale rozplánovávat to budu až ke konci měsíce - budou mini prázdniny :D 

Tak to je pro dnešek všechno těším se na vás u dalšího článku a dokud bude hezké počasí tak si ho pořádně užijte ;) 


1 komentář: